Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Τουρκία 2013


Ξημερώνει Δευτέρα.
Έξω από το παράθυρο μου ακούγονται παπαγάλοι -ναι καλά διάβασες-,
κάτι πολύ όμορφο ως άκουσμα για ξημέρωμα, όμως η φράση "θα είναι μια καλύτερη μέρα" μου φαίνεται ειρωνική πλέον.
Οι εικόνες αυτών των τραγικών γεγονότων που συνέβησαν τριγυρίζουν μέσα στο μυαλό μου και το μόνο που αισθάνομαι είναι θλίψη.
Δεν το χωράει το μυαλό μου όλο αυτό. Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει τόση αναισθησία και βία;
Πότε θα σταματήσει επιτέλους αυτό;
Ξεκίνησε Επανάσταση. Κάποτε έβλεπες μόνο νέους να διαμαρτύρονται στις πορείες. Πλέον βλέπεις αστυνομικούς να κακοποιούν ανθρώπους κάθε ηλικίας με κάθε είδους βίας και όλοι γυρνάνε την πλάτη και κάνουν πως δεν βλέπουν.
Ζούμε σε μια μύξα. Αυτό φτιάξαμε,μέσα σε αυτό ζούμε και απ'ότι φαίνεται λίγοι είναι αυτοί που θέλουν πραγματικά να βγουν.
Λέμε πως προχωρήσαμε και ανοίξανε τα μυαλά μας. Αυτό είναι ψέμα. Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο από τη στιγμή που τον 21ο αιώνα, όχι μόνο αποδεχτήκαμε την δημιουργία ενός Φασιστικού Κόμματος από απάνθρωπα και γλοιώδη πλάσματα αλλά συμβάλλαμε και στην ύπαρξη του μέσα στη Βουλή.Α ναι,σωστά..Η Βουλή σου θυμίζει κάτι από Δημοκρατία..;Χμ.
Όχι πια;
Κουράστηκα να διαβάζω άρθρα με βία, κουράστηκα να νομίζουν ότι μας κοροϊδεύουν, να νομίζουν πως υποτιμούν την νοημοσύνη μας, να βλέπω ανθρώπους να χάνουν το δίκιο τους, να πεθαίνουν από φτώχεια, να καταφεύγουν στον βρόμικο τρόπο ζωής για τα λεφτά.
Κουράστηκα με τη μιζέρια και την καταπίεση.
Αυτός ήταν ο λόγος που έφυγα από την χώρα μου. Μετανάστρια κι εγώ όπως πολλοί,ψάχνω να βρω ζωή μακριά απ'όλα αυτά.
Εύχομαι με τη σειρά μου όλα να φτιάξουν και να ξημερώσει μια όντως καλύτερη μέρα.

Το παρακάτω βίντεο δείχνει απλά την αλήθεια. Enjoy.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου